Hur kan man redan...

...vara trött på det?

Så trött att man nästan spyr? För det är precis vad jag vill göra, i närmaste kartong. Helst en full en, så jag har anledning att inte röra det som finns i den.

Det känns med andra ord inte som om vi kommer någonstans. Fastän vi väl gör det. Köket är sågott som klart. Toan är klar. Möbleringen i gästrummet är väl klar. Men i hela vardagsrummet och stora sovrummet är det belamrat med lådor. Överalltstår det kartonger, som inte verkar minska i antal trots tappra försök här.

Tänk om man skulle slänga ner allt i förrådet, utan vidare reflektioner?



Kommentarer
Anna J säger:

Nu förväntar jag mig en inbjudan innan jag åker hem:) vill ju se den nya lägenheten!

2010-06-02 | 08:34:25

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback