Promenixat och så

Härlig dag här i Karlstad. Våren är påväg, det vågar jag faktiskt tro på. Till påsk hoppas jag den mesta snön är borta. Visserligen är det sjukt höga snövallar på sina ställen, så lite kommer nog ligga och skräpa ett par dagar in i april. Men nu har det varit sol i flera dagar och det verkar ska fortsätta så. Tack och bock, säger jag!

Har inte gjort mycket idag. Tog en trekilometerspromenad upp till universitetet och hämtade ett protokoll, sen blev det buss hem. Träffade A som jag läste med förra läsåret, och hon visade upp en glad och rund mage. De finns överallt nu. Träffade L och M lite också, och stod och ljög med dem en stund.

Nu ska jag strax börja göra ugnspannkaka. Smarrigt värre.

Kommentarer
frida säger:

Vad komiskt. Jag har en ungspannkaka inne nu.. Hoppas att din smakar lika gott som min förhoppningsvis gör

2010-03-10 | 17:01:39

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback