Yessss....

Loggade in på min sida på universitetshemsidan förut. Där hade den lilla rutan som tidigare talade om att mitt examensarbete var godkänt, bytts ut mot en liten ruta som talade om att jag minsann var väl godkänd på första inlämningsuppgiften på Genusvetensapen. Tack och bock!

Annars är vi nyligen hemkomna från gymet och lagom möra i kroppen. Jag körde inte på jättehårt; ett lugnt 1x15-pass med något höjda vikter samt 30 minuter crosstrainer. Känns skönt i kroppen och huvudet.

N är här i helgen igen, ska väl satsa på att träffa honom och L en vända. Imorgon blir det massa sjungningar, bland annat ska vi ner ett gäng till Färjestad och sjunga Nationalsången vid Olympiatravsinvigningen. Så kolla på TV:n, jag KAN vara med =)

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback