Glömde ju helt...

När jag var lite halvsjuk fortfarande så fick Finaste bidra med lite olika preparat. Han åkte ner på apoteket i början av förra veckan och inhandlade bland annat nässpray. Och lite annat...

Såhär fint hade han gjort, som en liten krya-på-dig-överraskning när jag kom hem:



Exakt vad våra salt- och pepparkar, utformade som pingviner, har att göra på bilden, vet jag inte. Men det Finaste hade köpt, var nässpray, antihosttabletter, halstabletter, pappersnärdukar och en ros. Den står just nu i full blom här hemma.

Finaste, Finaste han!


Jag hoppas ni noterade att, fastän det var efter en körövning och klockan var strax efter 21.00, det fortfarande är ljust ute, i bakgrunden. Man ser vägen tydligt. Våååååår!!!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback