Hat-trick

Var på innebandy ikväll igen, för första gången sen jag blev sjuk. Kan väl inte påstå att jag tog ut mig direkt, men jag sprang det jag orkade. Gjorde faktiskt tre mål, och var jättestolt över mig själv. Fick tillochmed uppleva den där känslan att "det kommer gå", fastän det stod en motståndare lite i vägen.

Som oftast blev det en del smällar, men idag var det nog värre än vanligt. Folk for omkull åt höger och vänster, och jag fick en smäll av ett klubblad mitt under näsan. Men jag ska inte gnälla. Det touchade nog mest, och det gjorde ont en liten stund. Kort svullnad, men den har redan lagt sig.

Jaja, det var sista gången för terminen det här. Får roa mig med annat i sommar och köra på igen nästa termin. Får se hur mycket man hunnit glömma tills dess...


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback