Planerar i huvudet...

Jag satt förut och planerade kommande helger. Såhär ser de ut, på ett ungefär:

Vecka 19:
Inget planerat (!). Inte ens besök hos N, eftersom han är och sjunger manskör i Uppsala

Vecka 20:
Malung

Vecka 21:
Söndag rep med kören

Vecka 22:
Vårkonsert, sittning (?), samt förberedelse för flytt

Vecka 23:
Axvall, för att fira kusin E:s student

Vecka 24:
Ransäter

Vecka 25:
Midsommar; Malung? Axvall? Båda?

Vecka 28:
Taubespelen

Vecka 29:
StoChampionatet


Ja, ni ser... Vissa grejer är väl lite preliminära, men såhär kommer de följande två månadernas helger se ut om det blir som det är tänkt. Har väl inget emot det, egentligen. Det jag fasar mest inför är flytten, och de helger jag vill kunna ha ledigt (om jag får jobb, alltså) men kanske inte kan.

Jaja, en parentes i mitt just nu rätt tråkiga liv.

Animal Cops!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback