Axvall

Längesen sist nu, men nu är vi här. Åkte vid halv fem igår och var således framme strax före sju. Jag var faktiskt ledig hela dagen igår. Har ändå suttit i olika möten i sammanlagt åtta timmar, så jag plockade ut det på en dag, eftersom det bara skulle vara fem barn till sist där igår.

Har varit och sett pappas häst idag. Söt liten en. Sen åkte jag vidare till J och K och skulle hälsa på, men hade förträngt att de skulle iväg på V75 idag. Fast de verkade ha fått stressa iväg, för stallet var typ bara halvgjort. Jag skottade de sista boxarna innan jag åkte tillbaka igen. Och gosade med vovvarna såklart =)

Nu har vi dessutom hunnit jogga två kilometer. Finaste är typ klar i duschen nu, så nu ska jag kasta mig in där innan vi åker och plågar Missan lite.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback