Intervju

Igår fick jag samtal från "Dolt nummer". Hade missat det först, men sen ringde de igen. De ville ha in mig på anställningsintervju för jobb på en förskola nästa termin.

Efter lite jox och trix tog jag semester under dagen idag (min första betalda semesterdag någonsin) och gick på intervjun. Det kändes helt okej. De var trevliga och ställde inga komplicerade frågor. Jobbet verkar bra det med, och framförallt så kommer jag kunna cykla dit om vädret tillåter. Det är en bit, men inte värre än att det kommer fungera.

Så gör nu som vanligt och håll en tumme eller två för mig. Nästa vecka får jag veta.

Kommentarer
Frida säger:

Håller alla tummarna jag har!

2010-11-16 | 17:44:53
Malin säger:

Håller tummen för dig! Ska själv snart skicka in ansökningar till förskollärarjobb. Julia börjar på förskola i januari!

2010-11-17 | 08:30:20

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback