Mer än tre ord...

Tyvärr finns inte denna fantastiska låt varken på YouTube eller på MySpace. Men här får ni texten.

Skriven och framförd av fantastiska Björn Skifs.

Idag tillägnad Finaste.



Vaknar upp en helt vanlig dag
Du sover naken bredvid
Jag ligger nära och vill stanna kvar
Men varför finns så lite tid?
Stilla, för att inte väcka dig
Lämnar jag det som är vi
Undrar i dörren om du nånsin förstått
Hur vacker och älskad du är?

Jag kan se dig
Som ingen annan gjort förut
Jag vill ge dig
Ord ingen annan tänkt ut
Så jag kan förklara
Med mer än tre ord

Så många timmar och så långt ifrån
Och inte mycket blev gjort
En ständig känsla av förlorad tid
En önskan om att allt ska gå fort
Stannar på gatan när jag kommer hem
Ser dig i fönstret och ler
Undrar inom mig om du nånsin förstått
Hur vacker och älskad du är?

Jag kan se dig
Som ingen annan gjort förut
Jag vill ge dig
Ord ingen annan tänkt ut
Så jag kan förklara

Jag kan se dig
Som ingen annan gjort förut
Jag vill ge dig
Ord ingen annan tänkt ut
Hur kan jag förklara?
Finns det mer än tre ord?

Mer än tre ord...?


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback