En strålande vacker dag

Solen skiner och det ser jätteskönt ut ute. Jag sitter dock inne. Fick ett oförklarligt ryck förut och började, utan något som helst behov av övertalning från min egen sida, att städa badrummet. Helt klart är det nu, och det känns otroligt skönt. Har omorganiserat lite saker, skurat av (tillochmed takventilen), kokat proppen till handfatet, skurat golv, tagit itu med toalettstolen, med mera, med mera. Slängt saker har jag gjort. Vilken befrielse det är!

Nu ska jag fortsätta läsa. Fem år senare har undertecknad fattat att Stieg Larssonböckerna kanske ska läsas innan man dör. Är inne på första. Är kanske inte lika fängslad som av Ann Rosman, men underhållande läsning är det, helt klart.


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback