Gätting räddy

Joggade ju nästan två och en halv kilometer i lördags. Idag hade vi bestämt oss för att ta oss ut i spåret här hemma. Det fick bli vad det blev, och det blev nästan tre och en halv kilometer.

Till saken hör att jag, tillsammans med några kollegor, har gett mig på att springa Vårruset. Det är på fem kilometer. Och jag är fast i övertygelsen att orkar jag tre och en halv kilometer idag, med bara Finaste som sällskap, då fixar jag Vårruset tillsammans med hundratals andra. Men framförallt med jobblaget. Vi är sju stycken Pigga Pumor (det var L som kom på namnet) som ska orka runt. Hejja hejja.

Det är idag fyra veckor kvar. Dags att komma i form, alltså...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback