Helg!

Arbetsveckan har gått fort, trots långa dagar och sena kvällar med körövning och föreläsning och träning och gud vet allt. Även om tiden har rusat så har jag längtat efter helgen. Läs: längtat efter att den ska ta slut. Ni vet, ibland längtar man inte efter ett speciellt tillfälle, utan efter att det ska vara över, eftersom känslan efteråt kommer vara så otroligt behaglig.

Ska bli kul med konsert ikväll och imorgon, men min kropp längtar efter ett "efter-konsert-lugn". Och det lugnet kommer inte förrän sista konserten är avverkad.

Nästa vecka har jag två tidiga dagar, en hyggligt tidig, en halvsen och en sen. Måndag och fredag slutar jag halv två (halleluja), onsdag halv fyra, torsdag fyra och tisdag (som alla andra tisdagar) klockan sex.

Fredag blir det Malung. Mycket efterlängtat!

Live long and prosper.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback