Sjukt effektiv

Bloggar lite i språnget...

Idag jobbade jag 7-13.30. Cykel till och från, lagom träning för en latmask som jag ;) Efter jobbet tog vi nästan omgående (14.30 var vi väl ute) tag i att byta däck på bilen. Det var klart mindre än fyrtio minuter senare, så då åkte vi och pumpade däcken, tvättade vår saltstänkta bil och sen blev det en extremt kort vända på IKEA. Jag har länge trånat efter en hylla till balkongen, så det blev det, samt några krukor.

Efter det korta besöket blev det snabbt hem för att dumpa vinterdäck och hylla, sen till Blomsterlandet för att köpa lite blommor till balkonglådan, och till hyllan. Det blev två violer, en kruka med små påskliljor och så en liten kruka med basilika. På min underbara hylla ska jag ha dels påskliljorna, men även några olika örter, som bara är att plocka av när vi lagar mat. Violerna ska få bo i balkonglådan med mina smultron, om de nu har överlevt vintern, vilket jag inte är helt övertygad om.

Nu ska jag svepa i mig min mellanmålssmoothie (oj vad dubbelbokstäver det blev i den tordet), sen iväg på möte, innan jag och Finaste får ta oss lite middag och sen göra kväll här.

Over and out.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback