Blir snart gräsänka igen...

Imorgon åker Finaste till Stockholm på utbildningsresa för jobbet. Han blir borta till fredag, då jag hämtar honom på flygplatsen här och sen åker vi direkt till Axvall. Ska på dop på söndag, för mitt nya lilla kusinbarn.

Kommer bli en jobbig vecka. Har svårt att sova i vår dubbelsäng när han är borta, så eventuellt flyttar jag in i gästrummet. I den sängen funkar det. Vet inte varför, och jag tycker det är skitlöjligt. Sitter ju enbart i huvudet. Kvällarna är jag dock inte så bekymrad över. Kommer nog fylla dem med jobbplock såsom ritande, klippande och laminerande.

Ska även skjutsa Finaste och hans ena kollega till flyget imorgon. Klockan fem ska vi upp, åker tjugo över. Så det blir snart sängen här.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback