Gräsänka ikväll

Finaste är ute på hallaballo med sitt nya jobb. De har kört GoKart och sitter just nu på nån trevlig restaurang. Själv har jag ägnat mig åt lite jobbplock. Mycket material som ska fixas innan det drar igång på allvar nästa vecka. Planeringstiden på jobbet är inte på långa vägar tillräcklig såhär i början, innan jag har allt som jag behöver. Sån tur då att jag tycker det är rätt kul att rita, måla, klippa och laminera. Idéer om hur materialet kan användas växer fram. Jag försöker föreställa mig barnens kommentarer, skratt och småprat. Då ni, då är det helt klart värt det, när man sitter där med ömma fingertoppar och trötta ögon.

Fast nu får Finaste gärna komma hem...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback