Jätteirriterad

Fick ju av mina underbara svärisar en bok om Amigurumi samt ett överflöd av garner och grejer för att kunna virka dessa.

Nu kommer vi till problemet:

Jag är världens minst händiga människa. Att jag överhuvudtaget fick idén var ju idiotiskt. Jag kommer aldrig lära mig något mer än luftmaskor. ska virka flera hundra meter av de där jävla luftmaskorna och sen strypa nån med dem. Fattar inte ett skit av bokens så kallade instruktioner, och det så högt prisade YouTube innehåller inte ett enda klipp som jag fattar. Okej, inte själva YouTubes fel, men ändå.

Så nån, snälla nån, som kan konsten att virka en öglering, till exempel. Kom med en vettig, gärna filmad, förklaring. Jag ger snart upp.

(Ursäkta min sura och labila inställning. Är trött och det är fel tid i månaden. Fel tillstånd att blogga i, egentligen.)

God natt

Kommentarer
Gunilla J säger:

Inbjuder härmed till virkkurs på Postgården i Skärv närhelst det kan passa!!! Vi ska nog klara både lm, sm, fm, hst, st och lmb!! Du kan ju börja med att titta här också: http://goto.glocalnet.net/anselan/mallar/Virkbes.pdf

...så tar vi kursen sen när du kommer hem!!



Kram Gunilla

2011-01-05 | 00:20:52

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback