Åker snart hemåt

Snart, om en timme närmare bestämt, går bussen härifrån Malung till Karlstad. Nej, jag är inte stressad. Att gå över Grönlandsparken tar bara ett par minuter. Ja, så stort är Malung.

I eftermiddag blir det någon typ av träning, har inte bestämt mig än om jag ska ta mig till gymet för första gången på evigheter eller om det bara blir en joggingtur. Med tanke på ryggontet så kanske joggintur är dumt, det var ju under turen i måndags det började. Kanske inte berättade? Det gjorde det, i alla fall. Kanske är bättre då att försöka hitta en maskin som hjälper mig att stärka upp det området.

Nu ska jag så sakteliga börja packa klart, kolla över lägenheten här, starta diskmaskinen och en massa andra vuxna grejer, innan jag tillslut beger mig mot den gigantiska busstationen.

...

AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback