Choklaaad

Är inne i månadens lilla period nu (och nej, min långtur i förmiddags har inte gjort värken lindrigare) och vräker i mig allt som överhuvudtaget ser ut att smaka choklad. Tur då att jag är inne i en liten träningsperid nu ;) Finaste har köpt hem ett stort lager här. Han vet så väl, han.

Försöker annars att vara någorlunda bra på att äta frukt istället. ICA här i Malung hade billig ananas och kiwi. Senast jag köpte kiwi vart jag gruvligt besviken. Alla var jättehårda och gick inte att äta alls. Väntade i flera dagar, men det blev inte bättre. Nu köpte jag en "korg" och alla jag ätit hittills har varit perfekta! Så färsk ananas och kiwi har det festats på här. Finaste tål inte kiwi och vågar inte äta färsk ananas (han är allergisk mot många färska frukter) så jag får ha det heeeelt för mig själv.

Kanske skulle smälta ner chokladen till fondue och doppa frukten i?

Haha, that's my period talking.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback