Shop til you drop

Det har blivit kopiösa mängder shopping de senaste dagarna:

Två t-shirts med trekvartärm, randiga
En lite tjockare tröja, randig
Två par skor på Skopunkten (rea, betalade totalt 224kr)
Ett par asdyra skor på InterSport, men de är utprovade. Tyvärr skrikrosa. Frågade specifikt om andra färger, men de hade inga med den typen av stöd jag behövde
En vit kofta med skärp
En locktång (ska iallafall göra ett försök)
En ny bok (bara 80kr, bara för att nån hade haft sönder pappersomslaget; kartongomslaget innanför såg EXAKT likadant ut; normalpris 229kr)
En ny necessär (den gamla är GAMMAL och dessutom hyser jag ett konstant agg mot personen som gav mig den)
Ett vadskydd, min högra vad gör ont som fan när jag springer, bara totalt 40sek på löpbandet på InterSport igår jag mig ofattbara smärtor
Ett pussel (redan pusslat och klart)

Jag har säkert glömt något.

Jag har även idag gått runt och provat massa plagg, men inte fallit för något. Handlade några av de andra *jättenödvändiga* grejerna idag istället. Imorgon kommer mer pengar rulla undan, då vi planerar att uppgradera soffbordet. Ett Hemnes soffbord, det stora, i svartbrunt från IKEA blir det. Vi har en del annat i Hemnes, så vi fortsätter på inslagen väg.

Nu ska jag gå och krama Finaste lite, sen blir det nog knarka kudde för min del.

På måndag börjar jag mitt livs första tillsvidareanställning!

Wiiie!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback