Back to work

Fem dagars ledighet är över. Fast det är rätt skönt att vara tillbaka i verkligheten igen. Har haft en lugn och skön dag med harmoniska ungar.

Fick dock veta att det har strulat med vikariepoolen och vad jag får göra gentemot vad jag är utbildad till, så jag får inte komma tillbaka i sommar och jobba de där två veckorna som var tänkta. Jaja, det är väl som det är. Surt med lönen, men inget som jag kan göra något åt. Det i sin tur leder till att jag endast har tolv dagar kvar där nu. Och bara en enda hel vecka, denna, eftersom vi har stängt på midsommarafton och jag slutar torsdagen därpå. Så kan det vara.


I övrigt så är det DEN tiden i månaden och jag bara KAN inte sitta och se på reklam på TV eller nåt. Så fort det dyker upp en matreklam (vilket det ju gör precis oavbrutet) så blir jag jättesugen. Känner mig alldeles skendräktig och sitter mest och gnäller över hur sugen jag är på allt. Stackars Finaste...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback