Halvvägs

Så har jag varit på veckans första intervju. Stället verkade okej. Var ju inte jätteförberedd eftersom det blev lite småkort varsel, men det skulle vara ett helt nytt sätt att jobba, och det är ju alltid lite småkul.

Fem minuter efter att jag hade gått ut genom dörren så ringde de. De som intervjuade mig hade tyckt det verkade jätteintressant, så jag ska få träffa den ansvarige på den förskolan där tjänsten kommer vara, på torsdag kväll. Så jag är liksom lite halvvägs. Hoppas jag gör gott intryck där med. Det är ju en fast tjänst =)

Sen ska jag ju på intervju på fredag med. Sen får vi väl se vad som känns bäst.

I övrigt har jag nu bara två dagar kvar på vikariatet. Känns lite vemodigt, men det är ju som det är. Kommer sakna barn och kollegor, men jag visste ju från början att det bara handlade om ett halvår.

Och bara för att intervjun kändes så bra idag, så köpte jag en randig topp på Åhléns ;)

Kommentarer
Frida säger:

Alltid tråkigt att sluta ett jobb. Men när en dörr stängs öppnas en annan. =) Håller tummarna för att du får de jobbet som du vill ha, för vem skulle inte vilja anställa dig? Om de inte gör det kommer barnen gå miste om mycket. Ha det bra! Kram

2011-06-28 | 20:15:05

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback