In loving memory

Underbara, älskade faster.

Tolv år sedan, idag.

Ibland gråter jag. Fortfarande. Jag minns dig än. Kan ibland återkalla minnet av din röst. Det kräver mer och mer ansträngning för varje gång. Bilderna i mitt huvud, jag vet inte om de stämmer. Tiden målar om alla bilder. Målar över och redigerar.
Men jag har mina minnen, och även om de är lite redigerade av årens lopp, är de mina.

Jag ska aldrig glömma.

Jag älskar dig.

Lena Johansson
12 juli 1952 - 23 juli 1999




Du är med mig vart jag går
Genom månader och år
Du är med mig alla dar
Du är med mig vart jag far
Du är den jag kunde va



Livlöst är livet
Där inte du är kvar
Världen är ett väldigt skal
Som ingen kärna har

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback