Intervju nummer två

Så var andra intervjun för det här jobbat klar. Om jag hade en "det-här-är-jag-inte-alls-van-vid-och-det-här-låter-ju-intressant"-känsla i tisdags, så har jag nu en känsla av att "Här-vill-jag-jobba!". Fina, ljusa lokaler och en trevlig stämning. Så snälla, be för mig, håll tummar och tår, hoppas och önska så kanske jag kan få det här jobbet. Jag vill verkligen!

Och underbara, finaste Finaste har fått jobb! Eller ja, en provanställning. På Tieto. Sex månader som sedan kan övergå i fast jobb.

*Håller i trä* Det går bra nu *Håller i trä*


Och annars har jag ju gjort sista dagen på jobbet nu. Lite sorgligt. Men så är det. Fick många kramar av barnen, och en mamma kramade om mig och tackade för att jag tagit hand om hennes barn. Gjorde en storstilad avslutning genom att springa, upprepade gånger, genom vattenspridaren vi ställt ut till barnen. De hade badkläder eller underkläder. Jag hade... kläder. Tog dock av tofflor och strumpor. Jag var jätteblöt, men eftersom det är sjuhundra grader varmt ute så torkade jag på en halvtimme, och barnen tyckte det var roligt. Så något uppnådde jag.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback