Vi får väl se hur jag får till det

Tror inte att jag nämnt att jag ska på anställningsintervju på fredag. Det ska jag, hursomhelst. Utanför Kristinehamn.

Idag fick jag ett sms (och eftersom vi varit i svärisarnas stuga hela dagen där det är NOLL mottagning, så såg jag inte smset som var skickat 16.16, förran vid 22.12) om att jag ska på en annan intervju, i Kil, redan på tisdag. Det kan ju bli lite kärvt, insåg jag. Det är många på semester och grymt med ungar och det är redan knepigt att få till veckan som kommer.

Ska dock prata med intervjuaren och med chefen och se om jag inte kan få till en tjänstledighetslösning eller så, antingen på tisdag, som de önskar, eller om jag kan sluta en dag tidigare, och ta den intervjun på torsdag. Det får bli som det blir. Blir dock lite trött på framförhållningen.

Vi får väl se hur jag får till det.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback