Helvetesvecka

Så var det måndag igen. Den här veckan kommer bli helt sjuk. Om jag hinner träffa Finaste mer än en timme, sammanlagt, under en och samma dag fram till fredag, då är jag nöjd.

Idag: Jobb 8-16.30. Kör 18-21. Sova.
Tisdag: Jobb 6.30-18. Träna 18.45-20. Sova.
Onsdag: Jobb 8.30-17. Föreläsning 18-21. Sova.
Torsdag: Jobb 7.30-16. Körövning 18-tidigast 22. Sova.
Fredag: Jobb 8-16. Körövning 17-väldigt sent. Sova.

Lördag samlas vi med kören någon gång under dagen för att förbereda oss inför konserten på kvällen. Förhoppningsvis hinner jag och Finaste ägna oss lite åt varandra under förmiddagen. Kanske ta en promenad ihop, eller åka iväg och simma. Eller bara vägra kliva ur sängen fram tills dess att jag måste åka. Söndag är det samma visa, fast konserten börjar tidigare. Sen innebandy på kvällen.

Jaja, det är bara att bita ihop och göra't. Nästa vecka blir bra mycket bättre, och dessutom ska vi till Malung på fredagen. Ska bli skönt att komma bort och se lite andra vyer.

Nu måste vi åka om jag ska hinna till jobbet.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback