Lite vårkänslor

Slutade redan klockan ett idag och promenerade bekymmerslöst hem från ett begynnande småkaos på jobbet. Det är min tidiga dag. Den hade jag inte för något i världen tänkt ge bort. Särskilt inte som jag gick till sex igår, och ska göra det imorgon också.

Istället blev det en promenad hem, de cirka tre kilometrarna. Promenaden var mest för att reka cykelvägarna. Får sån enorm lust att cykla till jobbet när solen skiner. Konstaterade, att om jag byter ut monsterbacken mot den flerdubbelt så långa och mycket segare, men inte alls lika branta backen, så kommer det gå. Då kan jag köra på vägar som är i stort sett isfria. Kommer få lägga på lite tid för att ta mig till jobbet, men det gäller ju bara tills solen kommit åt inne i skogen. Hur som helst så var promenaden väldigt angenäm. Känns att våren vill komma. Längtar något sjukt efter varma, långa dagar. Vårvårvår!

Nu ska jag strax åka på ett spinningpass. Skippar det på fredag. Har som uppladdning hällt i mig en smoothie med yoghurt, banan, honung och hallon. smarrigt värre. Hade väl egentligen behövt äta något matigare, men då får jag ju håll och det har jag då rakt ingen lust med. Finaste får stå redo med en brakmiddag när jag kommer hem, istället.

Over and out


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback