Sjätte dagen i rad

Imorgon får det bli en vilodag. Har tränat på ett eller annat sätt i sex dagar i rad nu. Okej, allt har inte varit maximal ansträngning, men kroppen måste ju få slappa den med.

Såhär har det i alla fall sett ut:

Lördag: Simning, en kilometer.
Söndag: Innebandy. Vi var bara fyra personer. Vi körde alltså två mot två, försten till tre mål och sen bytte vi lag. När alla spelat med/mot alla så körde vi ett kort styrkepass. Alla skulle komma på två övningar var. L, det jäkla muskelberget, kom på den genialiska knäböjargången tvärs över idrottshallen och tillbaka. Tack så hjärtligt! Just den övningen har försvårat ALLT jag gjort i veckan.
Måndag: Kort styrkepass på gymet.
Tisdag: Askul boxpass.
Onsdag: Spinning, inte fullt så kul, men funkade ändå.
Torsdag: Samma boxpass som i tisdags.

Idag på boxingen boxades jag med M från innebandyn och hon är ju alltid lika hysteriskt rolig. Lite lättare också att peppa nån man känner lite. Gick visserligen bra i tisdags med, när jag boxades med en vilt främmande människa, men lite skillnad är det allt.

Imorgon blir det en tur till Axvall igen. Vi ska träffas med hästägargänget, spela V75, äta gott, bowla och prata framtid. Ska bli trevligt. Ska nog se till att vila på lördag med, så jag är pigg och utvilad till söndagens innebandypass.

Men då får det f-n komma fler, för jag vill inte ha fler knäböjare som ger mig en veckas träningsvärk.

Live long and prosper.


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback