Sjuk...

Har åkt på en riktigt rejäl förkylning. Hade lite ont i halsen igår, men åkte ändå och spelade lite innebandy. Jag orkade såklart inte köra på för fullt, men det var kul ändå.

Idag har halsontet gett sig, men istället har nästan täppt till sig helt, och jag nyser i ett. Jag skulle gärna stanna hemma och ta igen mig en dag, men eftersom jag ju faktiskt är någotsånär arbetsför, så tar jag mig till jobbet. Det är galet mycket sjukskrivningar nu, och jag känner mig halvtvingad att vara där. Hade det funnits vikarier, så okej, men det är tomt på alla listor.

Men om jag inte är bättre när det börjar på att droppa tillbaka folk, då är det jag som sjukskriver mig!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback