Spadags!

När jag plockade ut min examen så fick jag presentkort av mamma och pappa på Selma Spa. Idag har jag bokat, och om knappt två veckor, den nittonde mars, ska jag och mamma till Sunne för att lyxa till det rejält. Har pengar undanlagda så jag kan unna mig en femtiominutersmassage och dessutom en femtiominuters djuprengörande ansiktsbehandling. Mamma snålar och kör bara en kort ansiktsbehandling. Men vi kommer må som drottningar när vi åker hem.

Det fina i kråksången är att behandlingarna är inte inbokade förrän klockan elva, respektive klockan tolv, och eftersom vi är välkomna från klockan åtta, så hinner jag se om det finns nåt kul gruppträningspass eller om jag bara gymmar lite på morgonen där.

Åhåhååå vad jag längtar =)

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback