Grr...

Blogg har bråkat med mig i snart en vecka, kommer inte ens in på startsidan. Men min älskade, blivande dataingenjör till sambo har hittat ett kryphål in, så nu kommer jag fram.

Kan inte påstå att det har hänt så mycket. Vattenläckan i söndags medförde att vi blev tvugna att koka allt dricks- disk- och tandborstvatten nästan hela veckan. På jobbet löste vi det som så att jag tog med vår ena dunk, så den fyllde vi en dag och sen hade vi vatten i två dagar. Finemang. Helgen bjöd på typ ingenting. Vi var ute några timmar på lördagen och jagade Friska Karlstad-kontroller, men annars inget.

Ledig på torsdag, jättefå barn på fredag. Torsdagen innebär flytthjälp åt Finastes bror med flickvän.

Hade nog inte så mycket mer att förtälja...

Meh

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback