En söndag med perioder av stark längtan att bara försvinna

Igår var vi ut och härjade, A, H och jag.

Vi började hemma hos H i hennes nya lägenhet. stor och härlig var den, minst sagt. Hon var även hundvakt så jag fick njuta av lite mys med en underbar rottis i flera timmar. Efter något för många glas vin drog vi oss neråt stan till O'Learys. Där blev det ytterligare några glas, snack med känt och okänt folk, en snygg räddning av vad som skulle kunnat bli en praktvurpa då jag halkade i något, prat om rynkor med dörrvakten och massa annat.

När jag blivit något överförfriskad drog vi oss till CityGrillen där jag åt falafel. Sen ringde jag Finaste och vi var påväg hemåt när klockan närmade sig två.

Idag mår jag som jag förtjänar; jag är kraftigt bakfull och jag har mest spenderat tiden med att gå mellan soffan och badrummet. Behöver försöka rycka upp mig snart. Får besök av min kära stämma om bara några timmar. En långpromenad och en dusch kanske kan hjälpa.

Samt att äta något mer än de fem skedar fil jag pressade i mig, kanske?

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback