Måndag

Ovanligt lugn måndag på jobbet. En personal sjuk, men det märkte vi knappt av då det var så få barn. Inget särskilt hände/skulle ha hänt och det underlättar vesäntligt. Vi körde på som vanligt med våra samlingar och allt, och att det är som vanligt och att rutiner följs underlättar för både mig och barnen.

Jag kan tycka det är kul med omväxling, men jag gillar rutiner och blir därför lätt lite småstressad när rutiner byts/bryts. Ett exempel är när jag bytt jobb. Jag har det jättetufft precis i början, och de rutiner jag lär mig snabbt måste stenhårt följas för att jag snabbt ska finna en trygghet.

Nog om det.

Körövning ikväll. Hyggligt rep, och vi kom igenom en del. Nu känns kvällen längre framskriden än vad den egentligen är, så det blir snart sängen.

Natti

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback