Vilar glad. I din famn.



Sjön ligger tätt mot stranden
Himlen oändligt blå
Jag står med dig i handen
Mörkret faller
Och du lyser så

 

Vinden vill famna skogen
Havet ger vågen ro
Vännen vill vara trogen
Där du vandrar vill min längtan bo

 

Det är kärleken som bär min förtröstan genom livet
Så jag söker dig, jag ropar överallt ditt namn
Tills jag är i din famn
Vilar glad i din famn
Vilar glad
I din famn
Jag vilar glad i din famn
Vilar glad
I din famn
Jag vilar glad i din famn

 

Nära vill jag vara
Lugn vid din varma själ
Jag är en barnsång bara
Den är enkel och menar så väl

 

Det är kärleken som bär min förtröstan genom livet
Så jag söker dig, jag ropar överallt ditt namn
Tills jag är i din famn
Vilar glad
I din famn
Jag vilar glad i din famn




Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback