Sjukt trött...

Igår jobbade jag, som alla måndagar, 9-17.40. Efter det blev det snabbt hem till Karlstad och Universitetet för insjungning med kören. Har ju varit med på ett par nu, och väntade mig kanske runt tjugo personer.

Det kom trettioåtta stycken! Fatta, hur lång tid detta tog. Strax efter midnatt var vi klara, och efter att ha agerat chaufför så var jag i säng först vid ett. Somnade relativt fort, men var tvungen att gå upp runt sju. Så mindre än sex timmars sömn inatt. Sex timmar är minimum för att min kropp ska fungera normalt. Vilket den alltså inte gjort idag.

Har varit fruktansvärt trött och seg. Till råga på allt så var en på jobbet sjuk, så det blev lite extra körigt på eftermiddagen när folk började droppa hemåt. Det gick dock fint och som vanligt så rusade tiden iväg när jag som bäst satt och gjorde sandkakor med barnen.

Körövning ikväll. Sen direkt hem och i säng, för imorgon öppnar jag på jobbet. Som tur är, så resulterar det i att jag får gå hem kvart över tre.

Det ser jag fram emot =)

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback