Nehehej...

Att få hålla mig frisk var tydligen en dum önskan. Har lyckats bli dunderförkyld. Inatt var jag mer eller mindre övertygad om att jag hade feber. Termometern påstod att min temperatur låg på 36,5, men det tror jag inte det minsta på. Finaste (som ensam alstrar ungefär tvåhundrafemtio watt) påstod att jag kändes varm.

Det vill till, ska jag säga.

Låg och gruvade mig för något inatt också. Har ingen aning om vad. Problemet är att då sover jag inte. Inte ordentligt, i alla fall. Jag drömmer om samma dröm flera gånger, men jag är såpass vaken att jag kan påverka vad som sker i drömmen med ren tankekraft. Asjobbigt. När klockan ringde var jag helt slut.

Jag hoppas verkligen få sova inatt, ska upp och öppna imorgon :/

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback