Jamen eller hur...

Igår blev det som planerat en tur till IKEA. Vi skulle ju köpa nya lådor. Vi vill ha lite förvaring av extrauppsättningar av påslakan och örngott i gästrummet, eftersom de tar plats i linneskåpet (ja, jag skrev det; linneskåp).
 
In på IKEA, där vi påbörjade vandringen runt. Vi visste ju precis vad vi skulle ha, så vi bara gick och pratade om allt och inget.
 
Sen fick vi syn på århundradets förvaring till badrumet. Efter lite överläggningar kom vi fram till att jo, det behövdes. Så vi köpte en ställning (70cm) med finmaskiga trådbackar och hyllplan ovanpå det, samt en tvättkorg. Jag smet även in på barnavdelningen och införskaffade ett par småmjukisdjur till jobbet (ni ska få se senare).
 
Sådärja. Hem med allt, och jag hann tillochmed montera ihop tvättkorgen innan vi skulle iväg och skjutsa en kompis på personalfest.
 
Mitt i arbetet med hopmonteringen utbrister jag ett "Ahmenvafaaan..."
 
Det enda vi skulle ha.
 
Det stod snyggt och prydligt staplat på sin avdelning på IKEA, helt utan att ha varit på mycket som vidrört av oss.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback