Vad hände?

Sen jag började på mitt nuvarande jobb, för drygt ett år sen, har någon börjat fiffla med tiden. Helt säkert. Det har aldrig förr varit måndag och fredag så ofta, och onsdagar och torsdagar tycks ha slutat existera helt.
 
Apropå ett år sen.
 
Idag är det på datumet (inte på dagen, det var i onsdags det) ett år sedan mitt livs första och hittills enda (pepparpeppartaiträ) sjukskrivningsdag från ett jobb. Helt sant. Och de dagar jag totalt missat i skolan under alla år går nog att räkna om inte på bara fingrarna, så på fingrar och tår. Min chef kommenterade detta på lönesamtalet i onsdags och hon var imponerad. Det var inte jag. Jag har alltid varit en friskus och trivts bra med det.
 
Måndag och fredag, ja.
 
Viktigare än så var inte det här. Nu ska jag återgå till att slötitta på Konungens återkomst. Denethor har precis kastat sig ut från Minas Tiriths topp (Aaaaah jag brinneeeeer...)
 
 
Lik och potatis!

Kommentarer
Myling, Fulhund, Åke och Ko säger:

Hahaha, men shiiiiit, den där videon hade jag precis glömt bort! Sjukt kul!
Och jag fångade Dag-referensen med. ;)
kram!

2012-08-17 | 23:06:22
Bloggadress: http://mylingen.com

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback