En dålig dag

Nej nu ljuger jag. Jag har haft två dåliga dagar i sträck nu.
 
I morse vaknade jag, runt halv sju, och bara tänkte "Nej". Jag bara visste att det här inte skulle bli en bra dag. Inte att jag hade inställningen att dagen skulle bli skit. Utan det att kropp och knopp bara... inte ville. Inte ville fungera, inte ville samverka.
 
Igår visste jag orsaken till att dagen var kass. Och det visade sig redan vid sex. Jag skulle åka till gymet på morgonen hade jag tänkt. Jag slopade det. Jag insåg att jag aldrig skulle ta mig igenom ett helt pass. När jag vaknade för andra gången så tvekade jag en kort stund på om jag överhuvudtaget skulle ta mig ur sängen.
 
Ja, det gick, som tur var.
 
Idag fanns ingen orsak. Ingen alls.
 
Och ändå har det varit en skitdag. Jag har mått dåligt och inte velat göra någonting. Jag har fejkat tills jag mejkat och låtit det gå. Med tungt bröst.
 
Jag orkar inte må såhär.
 
 

Kommentarer
Mita säger:

Stora Kramar till dig goa Maria !!!
Jag tänker på dig....
Finns för dig om det är något du vill prata om...

Kram igen från mig

2012-12-07 | 15:11:29
Moa säger:

Det låter inte alls bra det där!
Lova att du hör av dig om saker blir för tungt!
Pussas

2012-12-09 | 18:41:49
Bloggadress: http://stylebywidell.blogg.se/

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback