Trött

Åhåhååååå vad trött jag är. Låg nog och laddade inför något inatt, för jag drömde massor och vaknade till ordentligt två gånger. Har varit jättetrött hela förmiddagen, fram till halv ett, ungefär, och sen var jag pigg som en lärka fram till fem. Sen dess har jag inte kommit igång igen. Trötthetshuvudvärken börjar komma, så det blir en tallrik soppa här strax, sen avsmaknig av Finastes nybakta bröd (det hinner tyvärr inte bli klart till soppan, dumt nog) innan en lång dusch och till sist sängen väntar.

Imorgon blir det jobb till strax före fyra, sen hem en vända, tillbaka till jobbet för möte, sen examination av sångkursen. Full rulle, men vi har inget inbokat i helgen så det lugnar snart ner sig.

Natti!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback