Hemma

Två veckor har spenderats i stallet. Jag har haft så himla mysigt och som vanligt lärt mig massor. Jag har blivit rejält bortskämd med god mat, trevligt sällskap och ohälsosamma mängder öl. Och som vanligt har jag känt mig som en snyltare och bara hoppats på att det arbete jag utfört ska ha uppvägt det jag fått.
 
Många tankar har tänkts. Ett minne från tre år tillbaka kom över mig i lördags förra veckan, och den process som jag borde ha gått igenom redan då, fick bearbetas först nu. K och J har varit ett enormt stöd och tack vare korta ventileringar med framförallt K, har jag (tror jag) tillräckligt med mig för att gå vidare.
 
Nog om det just nu. Nu ska jag bara nuta av första kvällen på två veckor tillsammans med Finaste, packa upp och sen ladda upp för första arbetsdagen imorgon. Har saknat jobbet lite, framförallt barnen såklart, så jag tror det kommer bli bra.
 
Over and out

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback