Ja jag veeeeet!

Jag är jättelöjligt tidigt klar med vissa grejer inför Turkietresan i juli. Igår hämtade vi ut våra pass (vilket i och för sig känns mer lagom än tidigt), och efter det åkte vi till Biltema för att köpa torkarblad. Vid kassan hittade vi en tjugokronorsförpackning med småburkar. Hade en sen innan, från DollarStore och även en miniförpackning med två pytteburkar, men det har visat sig vara ganska otillräckligt för allt som jag vill ha med. Är lite för snål för att ta med mig stora burkar/tuber med krämer i en väska som rent potentiellt kan försvinna i kaoset på flygplatserna, så jag har redan pytsat i lagom mängd i alla burkar. Blev två över, av allt vi hade. Som sagt, jätteförtidigt egentligen, men det är kul och då känner jag att vi är påväg.

Såhär blev det:


I den ena förpackningen medföljde en urgullig pipett. Asbra för serumet, som är så rinnande och flytigt och som dessutom kommer i droppform ur förpackningen.

Sen en tid tillbaka har min dagkräm börjat tryta. Inte för att just den är något nödvändigt för resan, men jag brukar köpa Apotekets oparfymerade och när vi ändå var där så passade vi på att köpa hudlotion (som också nästan är slut) och vi gjorde dessutom slag i saken och köpte solkräm. Lika bra att göra alla apoteksärenden för sommaren klara, tyckte jag ;)



Nu är det alltså bara att vänta på att juni månad ska ta slut, så vi får åka. Om mindre än fyra veckor drar vi! Wiiiie!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback