Nagellack

Alltså.

Jag är värdelös på det.

Oavsett vad jag gör: Baslack, låter torka skitlänge, ett lager nagellack, låter torka skitlänge, ett andra lager nagellack, låter torka skitlänge, och till sist topplack. Det sitter inte kvar!

Det är inte så att det flagnar. Nejnej. Men det blir aldrig hårt. Det är som gummi på naglarna. Asirriterande! Ändå ger jag inte upp. Man misslyckas först när man slutar försöka; innan dess är varje resultat av dina handlingar feedback.

Jävla feedback man får då.


Har dessutom åter konstaterat att aceton måste vara den mest obehagliga vätska som finns. Det händer ibland (okej, ofta) att jag tar lite för mycket aceton på bomullsrondellen, så att det rinner ner på mina fingrar. Och när man sen tittar så är det inte där! Bortaaaaa!

Ja, jag vet att det dunstar.

Kommentarer
Michan- Beauty by M säger:

Aceton torkar ut både hud och naglar. Det kan vara det som är orsaken till att det inte torkar. Köp en nagellacksremover utan aceton :)

Oavsett om det är acetonets fel eller inte så kommer dina naglar må bättre :)

2012-03-12 | 11:22:33
Bloggadress: http://texasplays.blogg.se/

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback