Jag överlevde

Då både ansvarig och biträdande ansvarig pedagog varit borta på utbildning i tre dagar, har jag fått leka ansvarig på jobbet. Det har funkat fint, har så bra och lättsamma kollegor, så det har inte varit några problem. Dock är det en mental påfrestning som jag inte är van vid (jag menar; alla beslut som fattas ska jag kunna stå bakom och ha en orsak till att ha fattat) och jag har som resultat av det varit så trött på kvällarna att jag knappt orkat resa mig från soffan för att lägga mig.

Nu är det dock över och jag är nöjd med både min och kollegornas insats. En fantastisk vikarie har vi haft också, tack och bock! Imorgon är allt som vanligt och jag kan släppa på garden lite.

Tjingeling

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback