Guldkantat

Lördag. Jag har tränat massor idag. Cyklade ner till gymet och hann knipa biljetter till två gruppass; en halvtimmes spinning och direkt därefter en halvtimmes core. Det är många som kombinerar de två då de ju fokuserar på olika delar av kroppen. Träningsvärken lär väl komma som ett brev på posten imorgon.
 
Direkt ut från corepasset och ut till maskinerna. Jag körde styrka i nästan en timme innan jag till sist var nöjd och kunde trampa hem igen.
 
Nu väntar kalas. En av våra bästa vänner här i stan fyller fyrtio så han ska firas natten lång och jag festar till det med lite guld.
 
 
 
 
 
 
 
Av ovanstående bilder drar jag slutsatsen att kavajen nog gör sig bäst PÅ under kvällen.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback