Kaffe!

Sitter här med världens största kopp kaffe.
 
Okej, kanske inte riktigt (på jobbet har vi koppar stora som mindre kannor), men mycket kaffe är det. Har precis varit och gymmat och stannade till vid Hemköp på hemvägen. Ja, jag hade glömt kaffet igår. Snyltade på J nu i morse men nu så! Nu har jag eget. Mycket.
 
På tal om gymet. Alltså. Finns det stora (eller kanske snarare; överhuvudtaget normalbyggda) människor i den här stan? Eller är de utrotade? Gömmer de sig? Jag var nere på gymet här vid Odenplan i runt en timme och utöver en gravid kvinna var jag lätt tjockast på hela gymet. Och jag som tydligen gått ner i vikt?! Alla andra som jag såg, vägde säkert max noll kilo.
 
Herregud.
 
Tockis?!?!?!

Kommentarer
Maria säger:

Det är ju INGET kvar av dig! Nu får du inte gå ner mera!

2012-10-21 | 20:02:05
Bloggadress: http://omlivetochingetalls.blogspot.com

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback