Mockasiner

Alltså. Hur underbara är de inte? Bara att titta på? Jag älskar att se barnens mockasiner i alla dess kulörer och utföranden. De ser så grymt sköna ut, man slipper halka på golvet samtidigt som man slipper gå med ett par tofflor som bara trillar av och har sig.
 
Jag gjorde slag i saken.
 
Jag köpte ett par egna:
 
 
 
 
 
Japp. De är prick så sköna som de ser ut att vara. De är inköpta på moccis.co.uk och just dessa heter "Love for an owl". Jag gillar verkligen ugglor så det passade perfekt. Men frakt och allt från utlandet så landar de på strax under 400kr, men det är det värt.

Kommentarer
Tom säger:

Snygga mockasiner.

Lyckas du med konstycket att slita ut dem, så tänk gärna på min samling. Har inte den modellen ännu...

2013-10-05 | 15:38:11
Bloggadress: http://sockiplast.nu

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback