Kass vecka

Nej, okej, ska väl inte klaga men den här veckan har verkligen INTE varit en av mina bästa.
 
Den började ju med allmän hängighet redan förra helgen och såklart var jag seg i hela kroppen även i måndags. På tisdagen lyckades jag som bekant fördärva vänster ljumske. Den är för övrigt fortfarande lite ur balans, vilket jag numera mest känner av i höftadduktorn på gymet.
 
Sen fortsatte det ju på onsdagen med en fruktansvärd frossa, vilken nästan blev outhärdlig till slut. Gick ju trots allt och tränade och det kändes förvisso ganska bra, även om jag såklart blev något tröttare än vanligt.
 
Och så igår. Mensvärk (vsg för info) till tusen och så föräldramöte på det. Mot slutet kände jag mig nästan svimfärdig av smärta (och blodsockerfall). Till råga på allt har jag knappt sovit inatt (fyra timmar, vilket är för lite i vanliga fall och definitivt för lite när jag inte är frisk) och mensvärken var varit ännu värre än igår. Stackars mina kollegor, säger jag bara.
 
Nu blir det helg och den kan ju knappast konkurrera med veckan i värdelöshet (finns det ett sånt ord?). Jag har inlett med ett grymt pass på gymet (en timme cross, en timme styrka) och utgår ifrån att det sätter ribban för helgen.
 
Som sagt. Det kan inte bli värre än det redan varit.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback