Om någon skulle undra

Jag är trött i huvudet och har galen huvudvärk och jag vet precis vad det beror på och jag kan inte och tänker inte göra något åt det. Inte just nu. Så. Nu fick jag det skrivet.
 
Annars flyter det. Jag tränar på som vanligt och trivs ypperligt med det. I måndags blev det inget pass eftersom tiden inte helt räckte, men totalt sju kilometer på cykel (bara tasigfram-fart, men ändå) fick duga. Igår blev det ett lättare gympass och sen löpträning. Backar igår. Det är verkligen sjukt jobbigt och jag var lätt tröttare igår efter kanske totalt fem kilometer, än efter tolv kilometer i söndags. Nu senast idag, på morgonen, blev det gymet igen, men bara lätt, precis som igår.
 
Och ja, jobbet flyter. Här hemma är allt som det ska. Det är bra, helt enkelt.
 
För den som undrade

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback