Eindhoven - Bildbomb

Elfte april
 
Finaste på café | Jag på café
Jag i kön till Anne Franks Hus | Finaste i kö till dito
Ett museum vi aldrig besökte | Jag utanför en "shop" som troligtvis sålde annat än kaffe
 


Tolfte april
 
Finaste efter körövning | Puben med världens bästa namn
Finaste brudparet ever | Jag tar den första av alla gratisdrinkar
Urgullig tårtdekoration | Tårtbordet
 


Trettonde april
 
Sjukt glad A visar ett ljus och en tändsticksask | God öl | Finaste och jag
 

Fjortonde april
 
Welcom in de Efteling | Jättestor skattkista | Uppochner | Bur
Finaste håller inte måttet | Kärring med cigg | Surgubbe | Glad B
Greetings from Switzerland | Spegel med läskig gubbe | Jag och utsikten | Utsiktstorn
Greetings from Japan | My castle on a cloud | Lejonögon | Efteling

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback