Tisdagstränat

Idag är det *räkna på fingrarna* femte dagen i rad jag löptränat. Gick fint; först lite intervallträning, sen lugn långjogg som avslutades med fartlek (det i särklass roligaste sättet att löpträna på som jag vet!).
 
Och hoppsansa, nu kom Finaste hem med ett prydligt papper från bilbesiktning. Hade gått finfint, säger han här (ifjol var vi så säkra på att det skulle gå åt skogen, att vi övervägde att rama in protokollet när det gick prickfritt).
Dock hade besiktningsmannen börjat med att tala om att han haft en kass dag. Trevligt. Fast å andra sidan; jag vet ju själv att får jag bara tala om det, så känns det bättre. Och acceptansnivån hos mig blir klart högre om någon talar om att dagen är skit, istället för att bara gå och vara otrevlig.
 
Nej, hujedamej vad jag svamlar. In i duschen, var det!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback